farigola

.

Segons publica el diari El Punt en la seva edició de 15 d'abril, el diputat de CiU al Parlament Carles Pellicer ha presentat al Parlament una proposta de resolució per tal que el govern de la Generalitat «estudiï la col·locació d'un centre de recuperació de fauna salvatge en el futur parc natural de les muntanyes de Prades».
Tots els retalls de premsa...  

El convergent posava de manifest que a tot Catalunya hi ha un total de cinc centres d'aquestes característiques, a càrrec del Departament de Medi Ambient, i que en canvi en l'àmbit del Camp de Tarragona no n'hi ha cap. En aquests espais s'intenta la recuperació clínica dels animals ferits o desvalguts, exemplars de la fauna salvatge autòctona, i també es treballa per aclimatar-los a la vida lliure, per tal de poder tornar-los a la natura amb garanties que hi puguin sobreviure.
El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 15-04-2009 Pàgina 5

Comentarios
Añadir nuevo Buscar
+/-
Escribir comentario
Nombre:
Email:
 
Título:
Código UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
Por favor introduce el código anti-spam que puedes leer en la imagen.
Andrea Fernàndez García  - recolzo el projecte   |2012-05-23 18:27:57
Sóc testimoni de que hi ha pocs centres com el d'aquest projecte, i trobo molt
interessant que n'hi hagi un al camp de Tarragona. jo acabo de finalitzar els
estudis de gestió i organització dels recursos naturals i paisatgístics, i
m'he adonat que per treballar en l'àmbit està molt complicat, i treballar amb
fauna és el meu somni. M'agradaria que aquest projecte es tiri endavant, i per
falta d'ajuda aqui hi ha una persona amb ganes de treballar!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Último mes Mai 2012 Mes siguiente
L M X J V S D
week 18 1 2 3 4 5 6
week 19 7 8 9 10 11 12 13
week 20 14 15 16 17 18 19 20
week 21 21 22 23 24 25 26 27
week 22 28 29 30 31
TiServeis Prades, SL   I   Quienes somos   I   Mapa Web   I   Contacto   I   Aviso Legal
pradesinfo