|
Notícies... -
Les Nostres Notícies
|
 Enguany, la festa de la Verge de l’Abellera de Prades es va celebrar el 6 de setembre. Segons s’explica, la Verge es va trobar a la vora d’un eixam d’abelles i per això es va batejar la Verge amb el nom d’Abellera.
Actualment l’ermita de la Abellera és la Patrona dels Abellaires.
L’any 2006 es va anar a buscar la Verge, en processó des del poble de Prades i es va baixar uns dies a l’església del poble, l’Església de Santa Maria. Es commemorava els 50è. Aniversari de la seva coronació.

Enguany, la festa no va ser tan lluïda com ara fa dos anys, però molts pradencs i abellaires van aprofitar la data per pujar a l’ermita a visitar la verge. Les associacions i entitats van oferir rams de flors a la Verge.
L’ermita està posada sota una roca, en un punt amb una vista preciosa. Si passeu per Prades no marxeu sense anar-hi. Per entrar-hi cal demanar la clau al poble.


|
|
LAST_UPDATED2 |