farigola

Notícies...

El Celler Vega-Aixalà de Vilanova de Prades, guardonat amb la medalla de plata al Concours Mondial de Bruxelles pel seu Blanc 2010.

El Celler Vega-Aixalà ens ha fet saber la seva satisfacció per la medalla aconseguida al Concurs Internacional de vins de Brussel·les, per al seu vi blanc 2010. Un nou reconeixement després del premi… Més info

Prades acollirà la XIX trobada de Dones del Baix Camp

Prades acollirà la XIX trobada de Dones del Baix CampDes de fa anys, les associacions de Dones de la comarca s’apleguen una vegada a l’any en algun municipi de la Comarca. Enguany la trobada es farà… Més info

Vas veure el Bofarut a les Muntanyes de Prades?

Meteoprades.net cerca informació sobre aquest fenòmen.El dissabte 31 de març es va poder observar un bufarut a la zona dels Estepans, aprop del punt quilòmetric 2.8 de la crta T-701 entre Prades i… Més info

fotofires02.jpg Dissabte 23 d’agost, segon dia de les Fires i Festes de la Vila de Prades. El dia ha començat amb el tradicional Torneig de Petanca i tot seguit ballada de sardanes a la Plaça Major, fins a l’hora del vermut. A la tarda s’ha celebrat un partit de futbol protagonitzat pels futbolistes veterans del poble i quan aquest ha finalitzat, a la plaça, s’ha pogut veure un autèntic espectacle maorí que ens ha deixat a tots bocabadats.



Torneig de Petanca

La vuitena edició del Torneig de petanca va ser acompanyada de bon temps i força gent a la Font d’en Grau. Va ser organitzat per l’ajuntament de la Vila de Prades i van haver-hi més de vint participants.
Un torneig de petanca consisteix en 2 equips de dos o tres jugadors, que juguen un total de sis boles. Guanya el que s'acosta més a la boleta de fusta.

Els guanyadors i mereixedors dels tres trofeus van ser Maria Anselmo, Maria Àngels Grande i Vicens Be



petanca02.jpg

petanca_guanyadors.jpg

petanca01.jpg








Sardanes

A les dotze del migdia es van iniciar les típiques sardanes d’estiu, tocades per la cobla “11 de setembre” , que van durar fins l’hora de dinar.

peus.jpg

sardanes.jpg

cobla.jpg









Partit de futbol

A les sis de la tarda es va iniciar el partit Prades-Les Borges al Camp de futbol de Prades. El resultat va ser 4-3, guanyant doncs, els veterans de Prades.

futbolveterans01.jpg

futbolveterans02.jpg


Espectacle maorí.

Cap a les vuit del vespre, la plaça s’ha anat omplint de cadires plegables amb la fi d’allotjar a un gran nombre d’espectadors. Un grup de maorís, s’ha situat al mig de la plaça i ens ha mostat una sèrie de balls tradicionals. Noies que ballaven al so de la música, nois que ens deleitaven amb la seva manera de ballar i un ballarí expert en malavars amb foc. Al acabar, han fet aixecar a tothom aquell que ho volgués i s’han posat a representar ritus tribals per a despedir-se a ritme de crits.
Tot seguit, la plaça, plena de gom a gom, s’ha anat buidant per a agafar forces sopant i preparar-se per al gran ball de Fira a l’aire lliure.
Acte organitzat per l’Ajuntament de Prades.

1.jpg

2.jpg








Ball a la Plaça Major

Aquest any, el Ball de Fira s’ha realitzat a la Plaça Major, degut a les obres que es realitzen al local de l’Associació recreativa de Prades.
Molts dels assistents, durant la primera hora van escoltar l’orquestra des de la terrassa dels bars, mentre sopaven o feien el cafè. Més tard tots es van animar a sortir al mig de la plaça per a passar-s’ho d’allò més bé.
La Orquestra LOS MIVEN ens va fer ballar fins a les 3 de la matinada.

ballgent.jpgballplaa.jpg

 

 

Comentaris
Afegeix nou Cerca
+/-
Comentaris
Nom:
Correu:
 
Títol:
UBBCode:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
Si us plau introduïu el codi antispam de la imatge.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Último mes Mai 2012 Mes seguent
L M X J V S D
week 18 1 2 3 4 5 6
week 19 7 8 9 10 11 12 13
week 20 14 15 16 17 18 19 20
week 21 21 22 23 24 25 26 27
week 22 28 29 30 31